Det blev jag hos Jojo ist :P

Yepp, det blev jag som sov hemma hos Jojo istället för hon hemma hos mig :P
Orkade inte blogga, var ju med Jojo ;)
Iaf, så satt vi uppe till tre, sen sa hennes mamma att vi skulle lägga oss, och Jojo hade somnat halv tre men vaknade tre igen xd haha.
Men när Jojo sov så snacka jag med Marte, de e fan inte normalt att skratta så som Marte gjorde x''D
Synd om Martes föräldrar som förmodligen inte kunde sova :/
Haha :D
Iaf så la vi oss då vid tre, och imorse klockan tio väckte Jojo mig..på morronen har jag verkligen bäst hörsel (y' trodde hon sa "Jag har en ny idé" men hon sa "Klockan är tio"...
Så, om jag någonsin sover hemma hos dig så ska du säga "Jag har en ny idé" istället för "Klockan är tio" xD
Bara ett tips :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author