Emma, Paulina o Madde idag då :)

Aaa, idag efter skolan har ja varit med Emma, Paulina och Madde :)
Först stack jag med Madde hem efter skolan, vi hade följe me Emma o hennes lillsyrra så gick vi åt ett annat håll sen.
När Madde duschade så kom Emma så ja fick gå o öppna :P o sen vid 15.15 elr ngt gick vi för att hämta Paulina på skolan :) hon går i andra klassen o slutar en timme efter oss, alltså 15.20.
Men sen stack vi hem till Emma, o dom tre åt, ja vill inte ha :P haha.
Sen fixade sej Emma, Madde och Paulina inför ÖP :P ÖP = Öppet hus :P
Ja skulle inte med ditt, men ja tittade på o målade Paulinas naglar :P<3
Sen vid typ..fem elr ngt ? Så stack vi ut, jag gick hem o dom andra gick hem till Madde för att hämta hennes cykel, dom skulle till ica o handla :P
Ja gick hem och skulle sen till farmor och äta middag, sen vid halv sju eller något gick jag hem och pappa är fortfarande kvar där borta .. haha !
Men ja..nu sitter ja o camar me Robyn och hon är sååå sööt :'D<3

Hare bra ! <3



Why do I always need to destroy? :c

Kommentarer
Postat av: Moa, Elin & Rebecka - 3 kusiner ♥

Låter som en rolig dag för dig :D

Allt bra idag? :-)

2011-09-03 @ 09:52:51
URL: http://threecousins.blogg.se/
Postat av: Moa, Elin & Rebecka - 3 kusiner ♥

Låter som en rolig dag för dig :D

Allt bra idag? :-)

2011-09-03 @ 09:52:52
URL: http://threecousins.blogg.se/
Postat av: Evah

SV: Tack :D Jag älskar leopardskorna! Underbara haha :D <3

2011-09-03 @ 11:26:36
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author