Hann inte skriva något igår! ..

Hejhej!
Igår var jag ju med Madde då efter skolan, vi gjorde läxan, sminkade om oss, fixade håret och sånt, vi hade ju haft hälsodag i skolan och var ganska svettiga sen ;) haha.
Sen gick vi ut, sen efter kanske 30 minuter elr ngt (?) så gick vi hem till henne igen, var lite vid datorn, gjorde läxan och ja.
Sen åt vi fläskpannkaka hemma hos henne och sen drog vi till ÖP.
Där var helt dött! o.o bara sånna som går i nian och uppåt ju O.o
Så då gick vi ut på skolgården och var där istället :p haha. Sen gick vi till Ica och köpte tuggummi, mums! :D
Sen tillbaks till ÖP och sen vid åtta följde Madde mig hem.
Då duschade jag, blev förhörd på läxan och rensade min byrå och garderob, jättemycket kläder jag aldrig använder eller som är för smått! o.o
Så det var dags att rensa de ;) och sen gick jag in på datorn och kollade det jag behövde/ville, och hann inte blogga, internet stängs ju av klockan tio :c

Aja, puss & kram! :*


Tog Madde kamera :P Tycker ni om bilden ? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka'

sv: ok, låter kul :) är i skolan . händer idag?

2011-09-27 @ 09:49:52
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Angelika

fett fin du är! :D<3

2011-09-27 @ 16:52:21
URL: http://angelikakaulitz.blogg.se/
Postat av: LifeIsAMovie

Okej, jo jag mår bara bra ;) Görs?



Kram

/Jojjo, grundare & webbmaster

2011-09-27 @ 19:02:35
URL: http://lifeisamovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author