Jahapp, då va man sjuk igen ;/

Idag har jag varit jättetrött, sjukt förkyld o haft ont i halsen och när jag kom hem så somnade jag :/
Sen för ngn timme sen undrade mamma om jag hade feber, ja det hade jag :c
Hade ju feber förra veckan, och blev frisk på torsdagen (en vecka sen) och nu är jag sjuk igen, jippie..
Imorron är det iaf studiedag så jag missar ju inte något, men jag får ju en ganska tråkig fredag :c
O på lördag skulle jag gått till ett ställe med Jojo, vilket inte går nu för att jag är sjuk o allt..
Men då får vi ta det någon annan gång då.
Bara det att vi har väntat på det här sen i mars och såklart blir jag sjuk :/
Men får hoppas att jag blir frisk i helgen iaf!



I miss you..you're diffrent now, after the accident..now when you can't remember me..but I will do everything I can to make you remember..I love you my best friend..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author