Jojo kommer hit idag :D

Jaaa, Jojo kommer hit idag :D
Vi har inte varit med varandra på evigheter, vilket är oacceptabelt!
Men idag kommer hon hit i allafall :D
Ska fråga om hon vill sända radio med mej :P annars frågar jag Marte om hon vill snacka på skype eller något :D

Just nu sitter jag i allafall och tänker på om jag ska spela in när jag sjunger Hallelujah, min röst är bättre nu och  jag kan sjunga okej nu :)
Eller så väntar jag tills jag spelar in en video med Madde, ni får själva kommentera vad ni tycker! :D

Just nu sitter jag och snackar med Amanda och Ellinor på skype, eller ja, jag snackar inte, jag chattar med dom :P
Och nu ska Ellinor visst in på min spotify och göra en ny lista, som man ska lyssna på när man är på depphumör, haha.

Nu börjar det bli lite långt tror jag så jag slutar skriva nu :P

Love is louder than the pressure to be perfect ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author