Livet går upp och ner.

Hello ;)
Som många av er förmodligen vet, går livet upp och ner.
Ena dagen, kan du vara hur glad som helst, och andra kan du sitta och gråta.
Har man ett jobbigt liv, eller har haft, kanske det händer oftare.
Själv, är jag inte alltid på toppen, framför allt inte just nu.
Inget har hänt, som det har gjort innan när jag är ledsen, det är bara det att det är så svårt att glömma och gå vidare.
Det är vissa perioder där jag år på depphumör i flera dagar/veckor/månader.
Dom tiderna är hemska. Oftast sitter jag då och gråter varje kväll, som nu.
Det finns dom som har det värre, och dom som har det bättre.
Livet är ingen dans på rosor, det vet vi alla.
Ibland orkar man inte göra något åt att man är ledsen, man låter tårarna rinna fritt och lyssnar på deppmusik.
Sån är jag. Jag vill få ut allt som jag har inom mig, gråter ett tag och sen har jag underbara Marte vid min sida i vått och tort, har fler som också finns där, Marte är den som vet när jag är ledsen, när jag spelar glad för alla andra, hon är den som får mig på glatt humör igen.
En dag, kommer jag kunna klara mig en längre tid, utan att börja gråta eller vara nere.
Jag vill inte gå och snacka med någon kurator eller något, det får mig bara att på sämre, jag vill snacka med någon vän, någon som jag känner att jag kan lita på, till exempel Marte, Madde eller Jojo.
Jag söker inte heller uppmärksamhet när jag skriver detta, men jag kan inte alltid må bra, ni som vet vad jag varit med om, ni förstår vad jag menar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author