Mahah, LdB match idag + en kommentar till :D

Maaha, ja ska på LdB match idag igen :D wiho!
Och, om jag får en kommentar till så gör jag något av det ni tycker ;)
Men jag skiter i att göra det om jag inte får fem kommentarer.
It's you're choice ;)

Haha, snäll jag är :D nej..men ändå :D
Öhm, jag har smsat Madde och frågat om hon vill med, tror ni hon svarar ?! Nej.
Så jag har provat ringa hennes mobil istället, tror ni inte att den är avstängd?! Jo.
Men..jag får hoppas att hon sätter på sin mobil eller loggar in på msn. Haha!
Så ja, annars får hon inte följa med, mohahhaha :D

Puss + hej = Pusshej :D<3

Öhm, hitta inte ngn annan ...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Som mig eller?

2011-09-04 @ 13:59:07
URL: http://nataliediior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author