NO lektioner = mycket skratt!

Haha, på NO lektionerna skrattar jag mycket, Lukas är lite cp förstår ni :) haha, men han skulle TVUNGET ha mina glasögon -.- o när han inte fick de så tog han min klämma xd haha, han såg riktigt gullig ut :D..eller inte xd som en docka i killversion xD
Sen var jag tvungen att radera bilden när han tog en på mig och vägrade ta bort den -.- xd
Iaf, vi jobbar med Merkurius och lixom ja, det finns ju typ INGEN fakta om Merkurius på internet -.-
Men vi blev iaf klara :D
Och visade bloggen för Lukas..han trodde nog inte på mig först när jag berätta om den, haha.
Men du fick iaf bevis på att den fanns ;)
Nu ska jag återgå till..öhm, inget :D xd håller inte på me ngt speciellt så :P


Dagens outfit:

Mer bilder som jag tog nyss :) :




Bilder från i förrigår :D :






Kommentarer
Postat av: Evah

Vilka fina bilder :)



SV: Jo precis. Jag fattar mig inte på sådana människor och jag blir så arg när folk inte tänker på hur de själva vill bli behandlade.

2011-09-13 @ 17:22:33
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: amanda

du äe så sjukt jävla fin sofia ! :D

följer din blogg (a) <3

2011-09-13 @ 17:38:22
Postat av: Marte

awww e du kanske lite kär i honom kanske ? ;) <3

ohlala ;D Xd hahah ..<3 ....men asså sjukt fina bilder :D <3

2011-09-13 @ 17:42:37
URL: http://marteofc.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author