Nya bilder - igen :D

Igårkväll var jag, Jojo, Paulina, Madde och Elias på ÖP som jag sa att vi skulle till ;)
Vi skulle gå hem vid typ.. 22.00 elr något men vi gick vid halv ist, alla roliga stack :p
Jag o Paulina spelade fotboll med två stycken som var typ 17-18 (?) de var svårt :o vi fick typ aldrig bollen xd haha.
Men sen tvingade vi Madde o Jojo att hjälpa oss :D
Sen skulle han ena ut o röka så vi följde med honom ut :p haha.
Och det var massa andra som satt där ute o rökte, all rök lukt fastnade på våra kläder :c men vi satt o snacka med dom o dom blev ganska irriterade på oss :p haha xd
Men sen stack vi in, o dom satt kvar o rökte :p
Vi försökte berätta för dom att det inte är coolt att röka ;) men dom lyssnade inte på oss precis.. xD

Sen nyss när jag och Jojo blev klara så fotade vi lite, här kommer bilderna ;) :D














Nej, jag är ingen fjrotis, elr ngt, men min mun blev verkligen miffad på den bilden! 




Jojos ögon (y' :D <3 










Snäll jag e va? :D  Fotar Jojo när hon inte vet de :D



Shit, vad jag ser ledsen ut? o.o
Normal man är då ? o.o
Mina ögon :D<3


Lol xD



Det var sista bilden, kommentera vad ni tyckte om bilderna :)

Kommentarer
Postat av: Jojjo <3

JÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTEEEEEEEfina :D speciellt dom jag tog <3

2011-09-24 @ 17:09:18
URL: http://sweetjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author