Ont i halsen så kan inte sjunga..

Yesbox, du läste rätt.
När jag frågade vad jag skulle göra fick jag flest röster på en video när jag sjunger, men jag har nyss blivit förkyld och har riktigt ont i halsen, så jag kan inte sjunga nu och vill inte att ni ska vänta för länge så jag hoppas det är okej med ett videoinlägg istället? :)
Tänker göra det senare när jag har duschat eller imorron efter skolan :)
Idag  har jag då bara varit i skolan, sen gick jag hem, kollade på tv, chattade i mobilen och sen runt tre eller något gick jag och hämtade min dator hos pappa och ja, sen har jag inte gjort mycket mer :)
Nu ska jag fortsätta med läxan och sen ska jag gå och duscha :)
Vilka i min klass läser min bloggen egentligen? :P
Ni kan väl säga till mej i skolan eller kommentera ?
Nyfiken :P

See yah! ;)



I'm not perfect, but at least I am me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author