Snart kommer nya bilder ;)

Yess, hejsan!
Nu ska jag bara kolla lite snabbt igenom häftet med frågorna och svaren som vi skulle plugga på, måste sätta vissa saker i huvudet, kunde allt annat igår O.o
Sjukt konstigt, aldrig hänt innan o.o
Haha, de hjälpte visst att läsa i måndags :D (y'

I allafall så måste jag till skolan snart då, träffar Madde vid matsalen varje dag klockan 08.05 :D<3
Nu börjar de bli riiiktigt kallt ute, vilket inte gillas av mig o.o
Såå kallt får de inte vara i SEPTEMBER?! Liksom, hallå?!

Btw, tror jag ska ha frågestund eller något annat i bloggen ikväll eller imorron, måste bestämma mig först ;)
Så att ni inte bara får läsa om mitt tråkiga liv :p haha

Tycker det är ganska kul när man säger att man har en blogg och vissa inte tror en, så då får jag visa de i skolan så dom tror mig :P   Undrar om dom läser nu? o.o ;)

Aja, byebye :*


Längtar tills nästa månad då jag får träffa Marte första gången :D Om du nu kommer till Skåne Marte? :P<3
Kolla in Martes blogg också :D Men ni kan ju alltid ignorera de senaste inlägget som hon skrev "för min skull"..
Tryck på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author