Tänker fan inte ta åt mig mer!

I förra inlägget fick jag en kommentar "DU ÄR FUL"
Såklart blir man sårad, men jag har blivit sårad nog i mitt liv, och vet ni? Jag började skratta åt kommentaren.
Seriöst, jag har blivit kallad ful sen jag var 4, jag är känslig och tror faktiskt, på seriöst allvar, att jag är ful, eftersom jag har hört de så länge från så många.
Men jag tänker fan inte ta åt mig mer!
Jag har gråtit nog i mitt liv, och orkar seriöst inte gråta mer.
Jag vill kämpa, så att jag blir lycklig.
I mitt liv har jag gråtit mer, än vad jag har lett. Det är jobbigt.
Jag orkar inte längre ta åt mig när någon kallar mig tjock, ful, dum o.s.v för vad har man för liv då?
Det finns nog dom som kallar mig fin, men egentligen inte tycker det?
Men jag borde inte bry mig, jag är ju fin som jag är, ellerhur?
Visst, jag har fortfarande säms självförtroende och tycker jag är ful, men det försöker jag ändra på, försöker bli stolt över hur jag ser ut!
Visst, det är inte snällt att skriva sånna kommentarer, men jag får högst 2 per dag, tänk kändisar, som får höra det från flera haters varje dag?!
MEN, det är aldrig kul att man är ful.
Men ni där ute, som faktiskt blir kallade fula, ta inte åt er! Ni är fina som ni är och det kan ni inte ändra på! Om ni är ledsna för att någon kallar er saker, finns jag här! ♥

Det står MiileyRaayCyrus på bilden, för det heter jag på bdb ;)


Kommentarer
Postat av: vemfanbryrsig?

2011-09-19 @ 19:20:49
Postat av: vemfanbryrsig?

ahmen om du tycker det är så kul så ta inte åt dig?

lixom, det är bara att inse, du ÄR ful..

faktist jätteful

2011-09-19 @ 19:21:37
Postat av: Evah

DU ÄR INTE FUL! ÄRLIGT, JAG TYCKER DU ÄR SÅ JÄVLA FIN OCH VACKER!



Skit i dessa idioter. Du ska verkligen inte ta åt dig av dem, för du är så otroligt fin. Både som person och på utsidan! <3

2011-09-19 @ 19:22:16
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Den bästa -

LYSSNA INTE PÅ H*N , DEN PERSONEN HAR SJUKT FEL, OM H*N NU TYCKER DU ÄR SÅ FUL, SÅ HÅLL DET FÖR DIG SJÄLV, INGEN ANNAN VILL HÖRA OM DIN AVUNDSJUKA. DRA ÅT HELVETE.

SOFIA ÄR FIN.

HON ÄR VACKER. OBVIOUSLY YOU AREN'T!!



/ NH

2011-09-19 @ 19:24:31
Postat av: Fotograf Felicija

Du är söt! :D



Den personen som skrev det är bara advundsjuk på dig!

2011-09-19 @ 19:25:50
URL: http://photobyfelicija.beldo.se
Postat av: ddiana

jag har med blivit kallad en massa saker (ful , tjock , hora osv) , både i skolan och på internet. det suger , men jag jag lärde mig att inte lyssna och det tar en jäävla massa tid , visst , även om man "inte tar åt sig" blir man ändå ledsen. för så är man som människa. men du är verkligen inte ful , och jag menar det!

2011-09-19 @ 19:30:22
URL: http://worldbehindme.blogg.no
Postat av: elena

hur moget är det att kalla någon ful bry dig inte sofia för du är fin som du är gumman

2011-09-19 @ 19:49:05
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: F-A-N-T-A

du:vemfanbryrsig

sofiaär fan heller ful hon är den sötaste menniska på dena jord om du inte fattar de

2011-09-24 @ 20:12:14
URL: http://miccimimmikikki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author