Till Jojo! ;D

Yeeeepp!
Har nu bestämt med Jojo att jag ska åka till henne c: Vet inte när de  blir men pappa ska iaf skjutsa mig dit o sen ska jag sova där :D


Förresten..igår fyllde min kompis Jonna år, först trodde jag att de var idag så jag sa ju inte grattis o.o Dumma mig!  Och sen glömde jag skriva grattis på bloggen! Fan vad dåligt minne man har -.-

Men iaf... Grattis i efterskott Jonna :)


Vi får se om jag uppdaterar mer sen eller imorron! :D


*ny bild* Har ju blivit OBSESSED vid att ta nya bilder o.o haha, gillar inte denna bilden så jättemkt men orkade inte få ngn bra xd

Kommentarer
Postat av: - My Favorite Celebrities

Hejsan



Gillar du att läsa om kändisar? Och tv-serier? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-09-30 @ 18:11:50
URL: http://myfavoritecelebrities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author