Dans!

Tänkte berätta lite om dans.
Många tror att det inte är någon sport, men det är det.
Jag har dansat sen jag var 6, innan det gick jag på gymnastik och skit..
Man håller sig i form och rör sig mycket. Man hör ny musik, lär sig mycket och träffar nya människor. Jag träffade Jojo via dansen, och vi har varit bästa vänner i 3 år. ♥
Jag har även träffat massa andra nya vänner. Dans är inte bara något tjejer kan hålla på med. Och man behöver inte vara ung. Det finns jag dans-typer som typ breakdance, streetdance osv som fler killar dansar. Såklart kan killar också dansa balett, jazz osv.
Jag älskar dansen mer än någon annan sport jag hållt på med. Och jag är inte världens vigaste men det får man jobba på helt enkelt.
Bjuder på ett snabbt videoklipp som ni förmodligen sett nån gång innan men ändå!
Detta är dansgruppen jag dansar i, A-girls. ♥


Kommentarer
Postat av: Emmi

Vad för Dans stil dansar du? <3

2012-04-29 @ 13:17:25
URL: http://emmitheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author