Fredagensentrettonde.

Godmorgon!
Förlåt för dålig uppdatering igår men höll på att avlida pga min j*vla huvudvärk. Så jag tog en tablett sen gick jag och la mig och råkade somna, klockan var ju bara sju.. Sen vaknade jag halv fem och fattade inte varför jag hade kläderna på mig som jag hade haft på dagen, haha..
Men sen somnade jag om, eftersom jag mår så dåligt, mamma väckte mig kvart i sju som vanligt men sen somnade jag om och jag mår precis som igår morse.
Börjar få lite panik för Jojo har ju sin fest imorgon och jag ska ju hjälpa henne o sånt.. Men då får jag väl typ droga huvudvärkstabletter och så. ;) Fast åker bara om jag mår bättre, kan ju inte må illa o sånt på hennes fest..
Men ja, antar att vi hörs senare!
Kyssen! :*

Jag älskar dig underbara pojke<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author