MOHAHA, REVENGE! >:3

Nu du din lille filur, så hämnas jag lite grann! Men på ett annat sätt. Nu så ska ni få läsa vad jag tycker om Sofia.

 

Sofia, du är den absolut underbaraste person jag känner. Du finns vid min sida 24/7, vi kan prata om allt med varandra. Du är så otroligt störd ibland, men du är endå den bästa lilla vän jag har. Du är min, bara min bög! Ingen annans, okej? She's mine bitcheeees! Hihi. Men ibland så känns det som vi förlorar varandra, som att vi slutar prata, tappar kontakten helt. Men vi tar tillbaka det, varje gång. Det värsta är att du bor i Skåne, och jag i Värmland, vilket gör det svårt att ses. Vi har faktiskt aldrig träffats, vilket suger kamelballe. Men vi håller ihop anyway! Du är så otroligt fin, står för att vara dig själv att du vara är dig själv, det gör att jag älskar dig ännu lite mer. Om man nu kan älska dig mer? Du är den helt klart mest underbara vän jag har. Du finns seriöst alltid där för mig, jag kan prata med dig om allt, vare sig det handlar om min familj, vänner eller mig själv, så lyssnar du. Du bryr dig om mig, och jag bryr mig om dig. Jag vill helst ha känsel i mina fingrar, och jag vill inte skriva en bok. Så jag tänker sluta här, och istället säga.

 

Jag älskar dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author