Nu så!

Hejsan!
Har funderat i stort sett hela dagen på om jag ska sluta blogga. Men nej, det ska jag inte!
Istället ska jag tidsinställa vissa inlägg nån gång då och då, och försöka blogga så mycket jag kan direkt liksom.
Jag ska nu skriva några inlägg till imorgon. Tror att uppdateringen kommer suga bajs imorgon för först skolan, sen ska jag hem till pappa, förmodligen städa, vid fyra kommer Jojo och sen ska vi ha släktkalas för mig.
Har precis duschat. Innan det har jag varit med Madde och vi var ute med Ella, var hemma, snackade med Sophie (<3) på skype osv. Och när Madde åkte hem fortsatte jag prata med Sophie! :D
Jag lånade även en ny bok på bibbland idag, och Madde lånade en. Jag är seriöst besatt av Spejarens lärling.. :$
Haha, men nu ska jag skriva inlägg!
SNART BLIR JAG TONÅRING! :D
Kyssen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author