Sofia avslöjar...

1. Jag minns nästan aldrig något från natten.
2. Jag blir sur på folk säger att min kärlek för Tom, och Mickaelas för Bill inte är äkta.
3. Jag får bättre och bättre självförtroende och bryr mig inte om vad folk säger om mig.
4. Jag är rädd för framtiden.
5. Jag tror på övernaturliga saker.
6. Jag älskar program som har med sjukhus osv att göra. De som är bara en serie eller på riktigt. (Exempel Grey's anatomy, 112 på liv och död, 112 poliser, sjukhuset osv.)
7. Jag kan vara sjukt blyg, men ibland riktigt framåt.
8. Jag kan vara sjukt kaxig om någon gör något som jag inte gillar.
9. Jag hatar att gå själv när det är mörkt ute.
10. Jag blir as rädd om en spindel går 10 meter bort från mig.
11. Jag bloggar för skojs skull.
12. Jag saknar många personer.
13. Mickaela kommer hit på lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author