Dagen med Amanda! <3

Så igår träffa jag ju Amanda! Vi träffades först en bit från Triangeln, så gick hennes familj, jag o min pappa bort till möllevång/möllvong (?) och sen gick jag och Amanda runt i Malmö. Ett under att vi hittade till triangeln och sen till Hansa, haha! Men vi gick i alla fall till Triangeln så gick vi runt där, handlade först dricka på McDonalds och sen innan vi gick köpte vi varsin glass och klubba. Så gick vi bort till Hansa, gick runt där inne skrattade lite osvosv. Sen gick vi till McDonalds och åt. Och ni vet han Baffe jag var helt besatt av förut? Haha såg honom också, så jag o Amanda börja as garva. Inte åt honom då, men åt en sak jag hade sagt lite tidigare. Haha så kul. Sen gick vi i alla fall bor till H&M på barnavdelningen och larva oss lite. Haha. Sen gick vi till konserthuset där vi träffa hennes familj och min pappa hämta mig där för vi skulle iväg. Så vi var i ungefär 4-5 timmar och det var awesome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author