Jo, uppdateringen suger.

JO, jag är medveten om att uppdateringen suger.
Men kan ju förklara lite snabbt varför.
Igår var jag på Rix FM festivalen i Malmö med Jojo, sen så åt vi på restaurang o jag åt för myckt för att inte ha ätit så mycket under hela dan så kunde knappt sitta rakt upp (haha) så orkade inte blogga, jag låg mest bara i Jojos soffa och kolla på tv.
Så då blev det inte heller några tidsinställa inlägg till idag, och jag hann inte ha datorn imorse. Vid halv två kom min pappa och hämta mig, sen hann jag bara hem o duscha o sånt sen åkte vi och hämta Madde, och åkte på LdB match. 4-0 till LdB. C:
Plus jag fick mina favoritspelares autografer (dog lite!!! haha) och sen har jag inte orkat starta datorn förrens nu.
Imorgon börjar skolan (usch..). Denna terminen får vi ju egen dator + betyg, så nu får man verkligen börja ta allt på allvar.
Ska försöka tidsinställa lite inlägg nu, för även om vi bara går till 10.45 imorgon (tror jag det är) så ska jag kanske va med Madde efteråt, ingen aning. Men vi hörs, o ni får bilder från matchen någon dag för tog bilder med kameran! :D
Kyssen! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

varit på kalas :)

händer idag då? :D

2012-08-20 @ 01:38:45
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author