Lögnare?

Vad är poängen med att ljuga för personer?
Jag hatar, verkligen hatar lögnare. Särkilt när de ljuger för sin pojkvän/flickvän eller bästa vän. 
Hatar lögnare anyways, men det är det värsta.
Liksom, vad är poängen? Vad får man ut på det? 
Visst, vi alla har väl ljugit för våra föräldrar någon gång (standard för tonåringar, aha...) men jag känner mig alltid dum efteråt, så ofta berättar jag för min mamma. Lol.
Men ja, ni som ljuger. Varför? Är det kul? Sitter ni och skrattar så ni ligger i en hög på golvet?
Är det kul att såra personer? Själv är jag en person som lätt/ofta räknar ut när någon kompis ljuger för mig. Självklart blir jag sjukt sårad då. För man litar ju på personen, och förväntar sig inte att den ska ljuga rakt upp i facet på dig? 
Sen är ju vissa lögner värre än andra. Men det är ändå lögner. Och nej. Usch, jag är så emot det.
Tumblr_m96x62tvcj1rvkkb5o1_500_large
bild från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Jag förstår mig inte heller på de som ljuger och håller på. Men en vacker dag kommer det att slå tillbaka emot de!

Jag hoppas allt är bra med dig och att du får en fin fredag :)

2012-08-24 @ 13:07:23
URL: http://www.maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author