Nolifer.se som tidsinställer detta...

Lovar du att vara ärlig?: Ja

Du heter: Sofia

Smeknamn: Soffi, Soss, Sossie, Fia, Plutt, Tönt, listan fortsätter..

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Therapy eller nån.

Beroende av: Min mobil och min dator. 

Vad tror folk om dig?: Ingen aning?

Stämmer det?: Haha, beror väl på vad de tror? :o

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, mitt leende, vettefan.. 

Vad säger du för att imponera på någon?: Uhmmm...

Hur imponerar man på dig?: Ha fin personlighet. Bry dig om mig. Var seriös, men ändå oseriös osv.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, beror på...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Där står det att både Ian och Nina röker :( 

Var bor du?: Hemma..

Trivs du där?: För det mesta.

Äger du några converse: Haha, nejjj....

Sprit, cider, vin eller öl: Cider ffs! :D 

Brukar du bli för full: Kan man bli full på cola?

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk mot något: Nope

Har du haft sex idag: Nej 

Hur svarar du i mobilen: Hej, Hallå, hej det är Sofia, Tjenare, eller något.. 

Vem ringde du senast?: Viktoria

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Ja, hejdå!"

Antal timmar sömn inatt: Ingen aning.. 

Sov du ensam: Nä, sov med mitt täcke och mina kuddar! :D 

Brukar du komma i tid: För det mesta x) 

När mår du bra: När mina vänner mår bra och ja.. Jag vet inte :S 

När blev du fotad senast: Idag .____.

Hur känner du dig nu: Trött, ledsen

Vanligaste färg på dina kläder: Hahaha, vet inte.. 

Vad tycker du om dina fötter: USCH FYFAN. 

Vad saknar du: Kärlek 

Hade du en bra kväll igår: Minns inte ens min kväll.. 

Favorit dryck på morgonen: Mjölk, juice eller O'boy

Rakar du benen:..vafan? Haha, ja det gör jag. Tack och lov.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag känner för det

Är du blyg?: Beror på vem jag är med, och vilken situation

Sysslar du med någon idrott: Dansar

Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Har du spytt offentligt: Ja... 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha, ingen aning 

Är du nöjd med ditt liv: Inte direkt

Är du bortskämd: Vet inte?

Vad gör du i morgon: Är med Ebba o kanske Madde :) 

Vad är det värsta du vet?: Lögner. 

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Beror på

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Miley Cyrus, o de flesta banden (BVB, SWS, ATL idk) 

Vad längtar du till?: Vet inte

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Haha, olika

Vad är det finaste du fått?: Mina vänner <3

En speciell dag du minns: 26/1-2012, Glamour of the Kill live ♥ 

Hur gammal är du: 13

Tycker du om någon just nu: Usch ja.. 

Du samlar på: Inget speciellt 

Gröna eller röda äppeln: HELT klart gröna! 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sophie, Amanda eller Nick 

Gillar du golf: Nej x) 

Vilken tid gick du upp idag: Minns inte... o.o 

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja 

Har du strumpor på dig nu: Nepp xd 

Är det okej att gråta: Nä, total förbjudet! -_- Jo, klart det är okej! 

När grät du senast: Nån timme sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Inte tänkt på det direkt..

Bär du glasögon eller linser: Glasögon, snart linser! :3

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nej. Man klär sig i vadfan man vill

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Uhm, när jag vaknar förmodar jag?

Har du piercing: Räknas öronen?

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Så ofta jag kan, fast inte på solarium då..

Är du bra på att laga mat: Jag blir bättre o bättre... Men nej </3 

Är du flygrädd: Inte sååå 

Hur vig är du: Inte alls vig... O.O

Är du musikalisk?: Hah... 

Vad dricker du helst när du är törstig: Någonting med kolsyra

Vilken är din favoritglass: Vanilj tror jag

Tror du på ett liv efter döden: Jepp 

Tycker du om sushi: Aldrig smakat, men det ser inte gott ut... 

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Haha nej inte direkt, men ogillar dom starkt 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll 

Vilken ögonfärg har du: Blåå... 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många gånger

Biter du på naglarna: Nej, fast gjorde det när jag var 5 :S 

Röker eller snusar du: Fuck no. 

Har du skrivkramp nu: Haha, borde jag ha de? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author