AWESOME! :3

WOHO! :D De gick as bra på repetitionen! :D
Imorgon är de show! Shit vad jag har längtat! Vi hade ju ingen speciell förra termninen eftersom Anne är gravid, vi hade bara för föräldrarna. :/ Men nu kommer första showen på länge! :D
Sen har vi en annan show senare i februari, också i Malmö. :p
Och vet inte om vi kommer ha fler sen, förutom i maj då vi har en STOR show, där alla från 4 o uppåt får lov att var med. :) Det blir tredje gången för mig. :p
Vi har de bara varannat år. :/ Men då har man i alla fall något att se fram emot, right? ;)
Vet inte om jag slänger in fler inlägg idag, vi får se. :)
Hörs. :*
En av mina absoluta favoritlåtar. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author