Bitch, please..

Alltså, jag stör mig sååå mycket på folk som ska gå och kalla folk bögar/lebbar osv.
Eller gå och trycka ner andra! Liskom, hallå? För vissa sårar de mer än för andra. Vissa vill inte längre gå ut. Ni sjunker för lågt!
Och inte bara att ni kallar folk bögar o sånt, ni kränker andra för att de inte passar in i eran "mall" ?!
Jag blir riktigt arg på er som gör så. Ett ord kan döda. Ett enda ord till kan få ännu en människa att försvinna härifrån. En människa som har rätt att leva ett lyckligt liv!
De finns folk som blir mobbade, eller annat som sitter och skär sönder sina armar o ben. Finns de som inte längre orkar mer och ger upp, tar sitt liv!
Jag skulle aldrig kunna kränka någon, eller mobba någon. Skulle få riktigt stora skuldkänslor, framför allt om personen tog sitt liv eller började skära sig.
Snälla, tänk på andra och inte bara er själva!


For you, maybe it's just a word. But for another person, it's the end.

Jag är mig själv, och är stolt över det. ♥

Kommentarer
Postat av: Sararutberg

Hej! Skulle du vilja ta del av mina 500 läsare!? Gå då in på min blogg och anmäl dig på dagens blogg! Har ett special erbjudande nu också! Om du gör det som står så kommer du få stå på min blogg i 14 dagar! Värt!? Lycka till nu och , vad har du att förlora sweetie?

2012-02-13 @ 21:37:42
URL: http://sararutberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author