Can you love someone you've never met?

Alltså.. får ofta frågan. Hur kan jag älska någon jag aldrig har träffat?
Jag älskar Tom Kaulitz (ni vet ju hur förälskad jag är i honom :]) Miley Cyrus, Amanda, Emma, Felicia, GOTK (fast de har jag ju träffat ;]) jag älskar sjukt många personer. Har inte ens träffat hälften av dom.
Men so what? Jag har snackat i tele/skype med flera stycken, skulle de vara mycket skillnad irl? Bara att vi ser varandra irl o inte genom cam, och vi kan göra saker. Men jag bryr mig inte.
Jag har vänner uppe i norr, o jag bor i söder? De är ju inte hur lätt som helst att träffa dom, eller hur?
Men jag tycker att ja, man kan faktiskt älska personer man inte träffat. T.o.m dom som man aldrig träffat.

Kommentarer
Postat av: tovapettersson

Jag har massa vänner jag inte träffat fast jag älskar dom ändå :)<3

2012-02-15 @ 21:46:58
Postat av: felicia'.

<3

2012-02-15 @ 22:03:42
URL: http://feliciaelarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author