Dansshow!

Godmorgon (?) alla fina läsare!
Klockan är två, så kanske inte passar med godmorgon.. Hehe ^^
men idag har jag dansshow ju, ska bli kul. :D
Fast jag är sjukt nervös.. Haha jag har hållt på sen jag var 6 o är fortfarande sjukt nervös hela tiden. :(
Menmen, får hoppas på det bästa helt enkelt. :)
Efteråt ska jag o Jojo äta på subway med morfar o Yvonne, sen skjutsar de oss hit så sover ju Jojo här. Imorgon ska Jojo hjälpa till hemma hos pappa och efter de åker vi hem till henne och sover där. På fredag tar vi bussen hem till mormor, träffar henne och sedan åker jag, Jojo, Niclas, mamma o Kim till Let's go, och efter det sover Jojo hos mig igen. :)
Vi hörs senare!
Bjuder på ny bild också :3
Kyssen! :*
image description

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg du har!

Var gärna med i Veckans blogg! :D

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-8.html

2012-02-22 @ 14:59:14
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author