Drömmen som man bara kan drömma om..

Alltså.. Många har drömmen om att bli en kändis, på något vis. Andra har andra drömmar..
Jag har en dröm som jag bara kan drömma om.
Jag kan offra allt jag har för den drömmen, ja, det är faktiskt sant. Vänner, familj, hem, pengar. Allt.
Allt funkar. Jag gör vad som helst, går genom eld & vatten, över hav och öknar. Gråter, skrattar, är lycklig, är olycklig. Låter mitt liv rasa. Allt.
Det låter helt sjukt, jag vet. Men det är sant.
Min dröm är att en dag kunna kalla Tom Kaulitz min. Ja, jag älskar denna människan sjukt mycket! En människa som inte ens vet att du existerar? Jävla tönt!
Kalla mig vad ni vill, tyck vad ni vill men ni kan inte få mig att ge upp min dröm!  Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag kan. Men jag vet inte hur jag ska lyckas. Hur ska man få en kille som inte ens vet att man existerar att älska en? Att bli kär i en? Låter ganska svårt..
Men det får mig inte att ge upp! Mickaela hjälper mig, när jag är nära på att göra det. Tack för att du inte låter mig göra det.
Ni får tycka vad ni vill, säga vad ni vill, tycka att jag är en idiot. Whatever. Jag älskar honom sjukt mycket. Han är min luft, han är mina steg, han får mig att fortsätta leva. Utan honom & vissa andra skulle jag inte klara mig i livet.
Tom är den finaste människan jag sett, den underbaraste jag vet. Hur ska jag kunna få honom att veta det?
Jag har drömmen som man bara kan drömma om..
No matter what they say, I wont stop lovin' you.
Ich liebe dich. ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda lök edman.

asså sjukt gulligt <3

hihiih <3

fresten kan du fråga ett antal lökiga frågor i min frågestund ? 8D

KRAM KRAM <3

2012-02-09 @ 19:36:38
URL: http://maathildas.webblogg.se/
Postat av: amandaa.

keep on fighting <3

2012-02-09 @ 19:37:42
URL: http://amandaawestbergg.devote.se
Postat av: Anonym

Du och jag = Samma dröm! Seriöst, Tom Kaulitz är HAWT!! <'33

2012-03-02 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author