Ibland blir jag bara sååå trött på mig själv..

Hejsan!
Ska snart gå och lägga mig, dels för att mamma har sin regel att jag måste stänga av internet klockan 00.00 . -.-
Men sen också för att när jag stängt av datorn blir jag antingen jättepigg eller jättetrött, och jag är redan trött nu, så tror att jag kommer läsa lite i boken som jag lånade på biblioteket för någon dag sen och sedan däckar jag väl? ;)
Haha, så ser min natt ut! :D
En Sofia som ligger och snarkar lika högt som tomten samtidigt som man dreglar as mycket! :D
Haha, neeeeeeeeej! Jag snarkar inte, och jag dreglar inte heller xd
Men som jag skrev i rubriken, ibland blir jag så in i helvetes trött på mig själv.. -.-
Aja, skit samma, hoppas det blir bättre imorgon. ;)
Godnatt folket. <3

Maybe it's my turn to screw up an amazing friendship 'cause I'm a jealus bitch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author