Jag blir så j*vla glad! :D

Jag blir så himla glad när jag går in på bloggen och ser att min statistik har stigit! :D
Okej, jag har inte den bästa statistiken, typ as dålig.. Men den är så mycket bättre mot vad den var innan! Thank you so much guys. :*
Haha, var bara tvungen att skriva det. ;)
Nu ska jag fortsätta läsa historia.. Hon Kristina som var drottning på 1600-talet hade skrivit en sak innan hon dog, tyckte det var ganska bra skrivet.
"Man söker alltid lyckan, där man inte är, och letar alltid förgäves efter det som man inte kan finna i denna usla värld." vad tycker ni om det? :)
image description

Kommentarer
Postat av: natalie

haha ja! Jag har ju längtat ihjäl mig :) kram

2012-02-01 @ 22:26:07
URL: http://manittas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author