Jepp, nu har jag 1500 besökare, 100 kommentarer på varje inlägg..

HAH, nej det har jag inte! :o Den rubriken passar till texten. ;)
Men jag gillar inte när folk ljuger, provocerar eller andra saker bara för att få läsare!
Jag skulle aldrig lägga ut inlägg, bilder, eller videosar med kränkande saker! Ni flesta har kanske sett den videon "JAG HATAR FULA MÄNNISKOR!!!!!" ? Så lågt! Så skulle jag aldrig göra!
Men hon, hon har fått väldigt många kommentarer & många tittar, bara för det hon gjort.
Kissie provocerade förr, hon fick läsare & kommentarer. Nu är hon snällare osv och har fortfarande läsare och sånt!
Men kan få läsare utan att göra massa dumma saker eller ljuga!
Skriv inlägg som lockar andra, uppdatera bra, sprid bloggen i klassen, på facebook, twitter, dayviews.. Vad som helst!
Det funkar! In och kommentera på andra bloggar så att de går in på din och kommenterar, då får du fler läsare!
Men jag tänker inte gå och skriva på facebook t.ex "1500 BESÖKARE IDAG! KOLLA IN DU MED!" och ha jättelite läsare?
Visst, nu har jag faktiskt jättelite läsare. Inte så överdrivet så det är under 10 och så .. Men har mellan 30-50 varje dag, och vet ni vad? Jag bryr mig inte så mycket egentligen. Visst, jag vill ha fler läsare, och jag vill att folk ska läsa min blogg. Men det är inget som de är tvugna till.
På bloggen kan jag i alla fall skriva mina åsikter, om min vardag osv.
Bara det jag ville säga, onödigt inlägg kanske? :) Videon när jag sminkar mig kommer upp ikväll. ;)
En av de första bilderna jag la upp på bloggen :o Startade bloggen i april någon gång tror jag... Så snart ett år! :D Och denna bilder är väl snart ett år gammal då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author