Killar....!

Godmorgon! Ska snart till skolan men skriver ett snabbt inlägg. Det hamnade under "allvar" kategorin, men ska byta namn på den till allvar/åsikter. ;)
I alla fall, något som jag stör mig riktigt mycket på vad killar gör är att de raggar på en tjej, eller säger massa saker om att hon är speciell o så, samtidigt som de gör exakt likadant till 27485926 andra tjejer?!
Om det är någon man träffat o så, då vet man ju hur personen är. Men killar som man aldrig träffat, som man chattar med på msn & sånt, de har så jävla lätt för att få tjejer att känna sig speciella!
Jag har gått på det några gånger, men inte längre.
Killar är bara såå sjukt jobbiga när de gör så!
Något jag tycker är kul är att fråga "varför raggar du på mig? :o" bara för att driva lite.. Ellor..? ;)
Nej, men har skrivit de till vissa o bara drivit, haha olika reaktioner hela tiden.. Men de flesta får veta att jag bara drev. ;)
Detta inlägget är inte menat till några av de killarna som jag träffat irl & känner väl. :)
Kyssen! :*
image description

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan inte sätta en effekt på bilden du är ändå så jävla ful erkänn! , btw jag går på din skola -.-'

2012-02-28 @ 15:17:53
Postat av: Sanne

inse hur jävla ful du är! -.-' jag går på din skola

2012-02-28 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author