Man måste bara våga! :)

Okej, självförtroende inlägg igen.. Vet egentligen inte varför jag skriver dom eftersom jag själv inte har världens bästa självförtroende, kanske bloggen kan hjälpa mig med det? :)
Men okej..
Det finns alltid något man kan gilla med sig själv! Kanske ögonen, leendet, midjan, armarna, håret, rösten? Hitta något på dig själv som du gillar! Du kanske inte gillar dina öron, näsa, tår, fötter, fingrar, naglar osv. men tänk då istället på det andra som du gillar med dig själv!
Det kan ta ett tag, men försök rabbla upp minst 3 saker som du gillar med dig själv varje dag, tillslut blir det lättare att hitta saker och du kan säga fler o fler saker varje dag. :)
Okej, så tre saker jag gillar med mig!

1. Mina ögon
2. Mina naglar/händer
3. Mitt hår


image description

Kommentarer
Postat av: Sofie Emma Aurore

du har otroligt snygga ögon ! :) <3

2012-02-07 @ 19:46:19
URL: http://blacknightmare.blogg.se/
Postat av: Sofie Emma Aurore

svar: jag förstår dig, jag hade också vart as glad om jag hade så fina ögon.

jag har värsta remixen på mina ögon så om jag tar kort på mina ögon så tar jag ALLTID svartvitt elr sepia så man inte ser min färg :p<3

2012-02-07 @ 19:54:58
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author