Mina bästa vänner, jag älskar er. ♥

Mickaela.

Vi blev vänner på bdb i typ juni eller juli .. Vi snackade typ aldrig, men i höstas började vi prata mer, och nu är vi bästa vänner! Jag ångrar inte en sekund! Vi har världens konstigaste humor... Vi kan snacka med varandra om allt, precis allt. Vi vågar säga vad vi tycker, och vi tycker oftast likadant. Visst vi har tjafsat någon gång.. Men vi blir alltid vänner igen och man måste tjafsa eller bråka någon gång! Du är underbar precis som du är, jag älskar dig precis för den du är. Jag älskar dig bästa vän! ♥
Emma.

Emma, vi har snackat sen.. september kanske? I början snackade vi inte så mycket men sen snackade vi mer och mer.. Du är en underbar person och jag är glad att du är min bästa vän! Det har varit väldigt mycket tårar och skratt på sistone.. Men du ska veta att jag ångrar inte en sekund med dig! Du är en underbar vän som alltid finns där för mig, och jag finns där för dig! Emma, min ängel, jag älskar dig. ♥


Felicia.

Felicia, Felix, ostbög, tant, kiwisaft..ja listan med namn fortsätter! Snart har vi varit vänner i ett år, och lite efter det bästa vänner i ett år! Jag älskar dig något sjukt och du är en underbar person! Du är underbar som du är, du är fin som du är och du är en av världens roligaste personer! Jag ångrar inte & kommer aldrig ångra att du och jag blev vänner, till och med bästa vänner. Felix, big mac, tant, kiwisaft, ostbög, Felicia, jag Sonnie, äpplebög, kärring, happy meal, hallondricka (llistan fortsätter) älskar dig något sjukt! ♥

Madde.

Madde, vi har känt varandra sen tvåan. Du flyttade hit och vi blev snabbt kompisar, där efter bästa kompisar. Vi var ifrån varandra ett år men nu är vi bästa vänner igen. Jag ångrar det verkligen inte! Vi skrattar alltid med varandra och har det alltid roligt, vi tjafsar nästan aldrig, och för det mesta är det på skoj! Du finns för mig när det är något och jag finns för dig! Vi har massa minnen tillsammans som är oförglömliga! Du ska veta att jag älskar dig min underbara bästa vän! ♥

Jojo.
Jojo! Snart har vi varit bästa vänner i två år, shit vad snabbt tiden har gått! Ibland känns det som ett år, och ibland känns det som 10 år! Men även om det bara är två år så har vi sjukt många, galna minnen tillsammans! Vi båda har haft tuffa tider, och stöttat varandra genom dom. Du är en av världens gulligaste personer JojoBojo! Vi skrattar nästan alltid tillsammans, eller så sitter vi bara tysta och stirrar på datorn. ;) Haha, nej men, jag älskar dig JojoBojo! / Din SoffiBoffi ♥
Amanda.

Amanda, vet inte hur länge vi har varit vänner.. Men jag bryr mig inte för du är ändå min bästa vän och kommer alltid att vara det! Du bor i, som du brukar säga, i Värmeland och jag i Skåneland. ;) Vi ska träffas snart, och skratta och allt! Jag älskar din underbart gulliga röst, din roliga humor och hela dig! Du är helt underbar! Jag finns alltid för dig om det är något! Jag älskar dig din lilla, korta älskade sak! ♥




Ni står inte i ordning här! Älskar er mest av allt!♥

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Ja vi hade verkligen jätteroligt. :)

2012-02-04 @ 12:56:51
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: amandaa.

jag älskar dej så guds-förjävligt sååfijaa ! <3

pusspårrejbabe ;*

2012-02-04 @ 13:14:52
URL: http://amandaawestbergg.devote.se
Postat av: Madde<3

Älskar dejj med <333

2012-02-04 @ 22:09:09
Postat av: Malin Oskarsson

Hej, fin blogg! Allt bra? :D

2012-02-04 @ 23:32:10
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author