PMS?

HAHA, är bara tvungen! Eftersom jag är lite gladare nu så kan jag skriva detta, Haha :D
Jag hade följe hem med Josse o Elias, så mitt i allting så sa Josse någonting, minns inte vad. xd
Men någonting med PMS i alla fall och efter en stund så Elias bah "vad är pms?" o jag började typ as garva..
Haha, så Josse bah "alltså, vet du inte vad pms är?" han bah "jag har glömt vad de är." o då började Josse typ rodna o jag fortsatte garva. Ibland timar hon väldigt dåligt. ;)
Haha, men i alla fall så kom vi in på min gata då och Elias bara "men vad är de?" o jag som inte brydde mig om vad Josse hade sagt elr något bara gick och lyssnade på musik så hör jag Josse: Du får säga Sofia! :D
Jag bah "eeh, what? De var du som drog upp de, jag bryr mig inte " haha, men de slutade i alla fall att jag berättade om att i en film så tror en kille att det betyder "Purken på män syndrom" ;)
Haha, Elias gissade på Pommes Med Senap , hahaha!
Haha, men sen så försökte Josse så berätta lite utan att Elias skulle fatta något så de blev såhär...
Josse: Alltså, om du tar det sista
Jag: Syndrom?
Josse: Nej, alltså män
Jag: Okej ?
Josse: Och sen lägger du till ett s..
Haha, tror inte Elias lyssnade för han reagerade inte. xd Josse försökte också med att de liknade ketchup ;o
Haha, men jag garvade typ hela tiden, så kul! Josse, lär dig tima bättre? ;)


Kommentarer
Postat av: Lil bex'

Var gärna med och tävla om vad du vill från ... - http://bexollila.blogg.se/2012/february/tavlar-ut-presentkort-vart-200-.html#comment

2012-02-16 @ 19:21:44
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author