Running trough the monsoon. ♥

Oh my god! Jag älskar låten! Det var den första låten jag hörde med Tokio Hotel, jag tröttnar aldrig på den!
Såååå underbar!
Haha, men till dagen då..
Gick till skolan 07.55 som vanligt, var i skolan till 14.20 , haha, hade massa tråkiga lektioner, men NU ÄR DET HELG! :D
Haha, men imorgon ska jag då med och köpa hårfärg, vet inte om vi färgar håret imorgon, men det blir imorgon eller snart i alla fall! :D Äntligen.. Man ser utväxten från mina blonda slingor as tydligt nu på vinter... As fult. </3
Vet inte direkt vad jag ska skriva mer.. Kommer inte på något jag kan skriva i mina olika kategorier heller :o
Menmen, får väl försöka göra videon där jag sminkar mig i alla fall så får ni något mer än detta tråkiga inlägget. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author