Så kan det gå!

Hejsan!
Förlåt så mycket för att det inte blev något inlägg igår! Jag började skriva ett igårmorse men det raderades i mobilen och jag hade inte tid att skriva om det eftersom det skulle dra pengar om jag inte var ansluten till wifi. Sen följde jag med Madde till jägers och kom hem vid typ 22, duschade snabbt och sen gick jag och la mig. Wifi höll på att sluta fungera hela tiden så när jag skulle in på internet så bara slutade det fungera, därför blev det inget blogginlägg alls igår! Sorry for that. :)
Idag har jag fått nya sms (3000) fri surf o 150 kronor att ringa för, gratis sms & samtal till alla inom 3. Haha livet är underbart! Denna månaden ska jag försöka att inte göra slut på alla 3000 sms o spärra allting (a)
Haha, men uppdaterar mer senare! Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: natalie

Godmorgon haha!

Ja, skolan & meka bil som vanligt.

Sen ska jag dra till banken & få socbidrag eftersom jag flyttar in till min nya lägenhet idag :D så är överlycklig just nu haha! Själv då? :)

Kram!

2012-02-01 @ 08:45:01
URL: http://manittas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author