Skola!

Hejsan!
Kom hem från skolan för någon timme sen, är med Madde. :)
Vi spelade in en video som kommer upp senare, Amanda ska bara fixa den lite. :D
Har egentligen inget att säga, vi har typ inte gjort något speciellt utom att glo på tv. :p  Fast de kommer ni ju att få se i videon. ;)
Haha, men vi hörs när videon är klar!
Kyssen! :*
Btw, det är inte lönt om ni kommenterar saker om mig och Tom. Liksom jag vet att jag inte är hans flickvän? xd Gå och gör något vettigare än att kommentera onödiga saker va? :)

Kommentarer
Postat av: eh

jag sa aldrig att du var hans flickvän HAHA fattar inte varför barn ska vara kär i vuxna RAndom!

2012-02-27 @ 16:55:08
Postat av: eh

Dröm vidare tjejen... Du tror du kan få han din lille unge. Som om!

2012-02-27 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author