Sofia Cyrus Kaulitz?

Okej, tänkte förklara varför jag kallar mig själv Sofia Cyrus Kaulitz . ;)
Haha, de är ju inte mitt riktiga efternamn. ;) Tänker inte säga mitt riktiga heller, hihi... ^^
Men Cyrus Kaulitz kan jag ju berätta vad de står för om de finns någon som undrar! :D
Okej, så Cyrus.
Jag är ett stort fan av Miley Cyrus och har varit det sen .. 2008/2009. :) Och nej jag kollar inte på Hannah Montana. Men jag gillar Mileys musik och kollar på filmer som hon är med i! T.ex The Last Song! :D
Så ett tag kallade jag mig själv Sofia Cyrus. :)
Och Kaulitz.
Jag är ju ett stooooooooooort fan av Tokio Hotel! Och jag är ju extremt förälskad i Tom Kaulitz. :$
Haha, men så då kallar jag mig Kaulitz. :)
Och sen blir de Sofia Cyrus Kaulitz. :)
Kyssen! :*
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author