Solarium?

Jag förstår inte direkt poängen med att sola i solarium.. Liksom, på vintern är ju alla andra bleka, right?
Så varför gå och bli brun? Visst jag förstår att de gör det, de vill ha en snygg brun färg. Det vill jag också, men jag solar inte och kommer inte göra heller. :)
Solarium leder ofta till hudcancer, nu är det många som solade på 80-talet som får hudcancer. Så man får det kanske inte direkt, utan det finns risk för att man får det senare i livet.
Såklart får inte alla hudcancer.
Men jag förstår inte poängen, man känner sig blek o så o då ska man åka och sola. Men typ alla andra är ju bleka också? :)
Haha, någon som solar, kan ni förklara poängen för mig?
Och svara inte "man blir brun" eller något sånt. <.<
Aja, kyssen! :*
Tog bara en bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author