Svar på kommentar. c:

Okej, haha, vänta lite... När har jag sagt att jag tror jag kan få Tom?
För det första: Jag har aldrig trott att jag kan få Tom.
För det andra: Varför skulle jag få honom?
Och för det tredje: Drömma kan jag, men vem har sagt att det måste bli verklighet? :) Och ja, jag ska drömma vidare. :)
Är du kär i Tom då? Eftersom du helt plötsligt börjar kommentera? :)
Och jag har aldrig trott att jag kommer få Tom, och jag kommer aldrig tro. Däremot kan jag tro på vissa personer som sagt det, om jag får honom.
Och förresten, varför ska jag bry mig om dina kommentarer? Du vågar inte ens stå för vad du skriver, eftersom du inte vågar skriva ditt namn.
Väx upp. :)
Haha, puss på dig. :*

Kommentarer
Postat av: Eh

Och du verkar ta åt dig ;)?¨

2012-02-27 @ 20:00:26
Postat av: eh

Och dessutom så skrev jag vrf barn är kär i vuxna HAHA inte som på bilden!

2012-02-27 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author