Svar på kommentar igen. :D

Haha, nu får du min uppmärksamhet, grattis!
Du behöver inte skriva att jag är ful och att du går på min skola två gånger, jag fattade redan efter första kommentaren kära du. ;)
Och om du skrev Sanna och Sanne för att jag skulle tro att de är två olika personer så har du fel, kan se på ditt IP vettu. ;)
Men nu ska jag skriva lite.
Jag sätter mig inte och gråter för någon idiotisk kommentar från en person som inte ens vågar skriva sitt namn, sorry. :(
Great att du går på min skola! :D Kom fram till mig någon dag, säg till mig att det är du som kommenterat på min blogg och säg att jag är så jävla ful. Eller det vågar du kanske inte? ;)
Haha, seriöst jag kommer fan inte sitta och böla någonstans. Och jag vet att du inte heter Sanna eller Sanne eftersom jag inte känner någon Sanna, jag vet någon men hon vet inte ens att jag har blogg. :)))
Så kom fram någon dag i skolan och berätta för mig, eller sluta kommentera på min blogg, då det visar hur sjukt omogen du är och att du absolut inte har något liv! ;)
Hade du gillat att få så många kommentarer om att du är ful? :)
Haha, men allvarligt jag är över den perioden. Du får mig inte att gråta. Framför allt inte när du inte ens vågar skriva ditt namn. Lågt.
Aja, kysseeeeeeeen! :*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är helt rätt Sofia, man ska inte vara ledsen för att en person tycker det det finns flera miljoner till här i Sverige som kanske tycker att du är hur söt som helst. Så haka dig inte upp på sånt.



Btw. Hon Sanna/sanne som skrev till Sofia, Om DU nu tycker hon är ful så säg inte det till henne, du kan behålla det själv inom dig själv! Och bara för det behöver man inte börja gråta utan att du krossar kanske en liten bit av hennes hjärta eller hennes självförtroende. Vad vet du om det? Bara låt henne va?



SÅ omoget att inte skriva sitt namn och lossas vara någon annan? OMG.

2012-02-28 @ 19:41:38
URL: http://lisaholmander.blogg.se/
Postat av: Emma

Så jävla omoget... -.- vrf ens komentera andras bloggar om man inte har något vettigt och säga!?

2012-02-28 @ 20:28:26
Postat av: mända

hade den nu varit så "cool" som den tror att det är , och den går på din skola , vrf kommentera din blogg istället för att säga det i ansiktet på dig irl , OOOMOOOOGGGGGEEEEEEENNN ! :'D <3

2012-02-29 @ 14:19:10
URL: http://gayyfishh.blogg.se/
Postat av: veronica

helt rätt!

2012-03-01 @ 18:31:17
URL: http://veronicawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author