Vad är det för fel på vissa?

Ja, alltså, inte fel så, den rubriken lät hemsk..
Men alltså. Det finns dom som tycker att homosexuella/bisexuella är så äckliga! Men hallå? De är fortfarande vanliga människor, som lever ett vanligt liv. Bara att de gillar båda könen/samma kön.
Jag är varken bi eller homo, men tycker inte att det är fel med något av det!
Flera av mina vänner är bi, och jag bryr mig inte. Dom är lika underbara ändå.
Varför har ni problem med de som inte är som just dig?
Vi måste lära oss acceptera att alla inte är som oss själva. Fler & fler blir bisexuella/homosexuella. Inte ska dom bli ner trakasserade för det!

Något annat jag tänkt på är:
Såhär är det iaf här jag bor. Tjejer kan säga att en annan tjej är söt/snygg/fin osv, men inte tas hon som lesbisk. Men om en kille säger så om en annan kille, så är han bög?
Varför räknas killar som bögar om det säger att en annan kille ser bra ut, men tjejer räknas inte som lesbiska för att de säger så om en annan tjej?
Killar behöver inte vara bögar för att säga så! Och tjejer behöver inte vara lesbiska.
Det är något allvarligt fel med dagens samhälle.


Bilder från google.

Kommentarer
Postat av: Juliana

WORD!

håller absolut med det du skrev! (Y)

2012-02-08 @ 21:47:40
URL: http://julianaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author