Woho! ;D

Hejsan alla fina! Glömde skriva ett inlägg imorse. :p
Haha men idag är skoldagen heeeelt ändrad, ingen lektion idag (a)
Hehe, men det är innebandy turnering för de i 4-6 o jag går ju i sexan, men man behövde inte vara med, och jag suger ju på innebandy så jag stod över, är kanske med om det blir fotboll lite senare i år. :)
I alla fall så slutar vi 13.10 idag och inte 14.20 bara för det. :D
Vi har haft en "lektion" där man skulle skriva dikter o sånt, det skulle handla lm kärlek. Jag och Madde skrev en raplåt, vi blev ganska så nöjda. ;)
Nu 10.10 så ska vi tydligen fika, efter det blir de film, sen lunch och sen film, sen är dagen slut! :D
Då går vi o hämtar saker till mig, sen hem till Madde o då blir de galet. ;)
Vet inte när nästa uppdatering blir, men vi får väl se. ;)
Kyssen! :*
image descriptionNy bild på oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author