1 veckaaaaaaaaaaaaaaaa! :D

OH MAJ GAAAAD, EN FKN VECKA TILLS JAG OCH ELLINOR SER GLAMOUR OF THE KILL LIVE!!! :DDDD <3
Okej, nog med damp, dampat tillräckligt mkt, haha xd
Men hann aldrig blogga igår, läxor *punktpunktpunkt* åh vad jag hatar dom!
Igår kom även Rasmus med ett nytt stativ till mig, fick ett i julklapp som var trasigt och nu fick jag nytt, så provade de innan, kommer en bild jag tog på mig själv. ;)
Detta inlägget blir ganska sent också, eller inte ganska, men senare än vad dom brukar bli för jag har haft läxor och har pluggat hela kvällen... typ...
Haha! :D
Imorgon ska jag vara med Madde så vet inte när det blir inlägg då och på lördag åker jag hem till Mickaela och sover över där tills på söndag, kul! :D
Inget mer att säga, ha det så bra. ;)
Btw så kommer det nog ett inlägg snart där jag är väldigt allvarlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author