10 sanningar om mig

1. Jag hade sömnproblem i drygt två år (var rädd för saker, hade svårt att somna osvosv)
2. Jag har ett ärr precis vid läppen, som jag fick när jag var 7
3. Jag har 3 kusiner min lillasyster har 9
4. Jag har älskat Miley Cyrus sen 2008 (eller så var det 2009)
5. Jag har flera bästa vänner, alla betyder allt för mig
6. Min ena farbror bor i Syd Afrika, den andra i London, släktingar från Ryssland och USA
7. Jag är ovig för att vara dansare och jag har dansat sen jag var 6
8. Jag har stora händer (vissa säger annorlunda också) har långa fingrar, och mina naglar är ovanligt "fina" , haha, folk säger  de, jag bryr mig inte så mycket.. xd
9. Jag har sjuk humor
10. Jag kan sitta och skratta och nästa sekund gråta (weeeeeird :3 )


Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Tävling i bloggen!

Shuuue! Tänkte bara kika in och säga att jag nu har en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt iPhoneskal! Hur najst är inte det!? :D



Delta här: http://babustyle.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2012-01-11 @ 12:29:49
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Binaaa

Hejsan världens finaste jao :)♥

2012-01-11 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author