2012!

Jepp, nu är det 2012! :)
Har inte fört över bilderna jag tog igår än, var ute och fotade vid 12-slaget.
Hade ingen blixt, för då blev bilderna så mörka, och utan blixten så blir bilderna typ suddiga..
Vissa blev riktigt bra, andra blev bra, men blev samtidigt suddiga typ så dom ser lite konstiga ut..
Menmen blev ändå nöjd! :)
Ni får bilderna senare, och jag ska även göra ett inlägg där jag lägger ut en video som Emma sa att jag skulle göra när vi körde sanning eller konka. ;)
Så, vi får väl se när dom inläggen kommer, jag var uppe till tio i tio imorse  o vaknade ett, kan inte bestämma mig för om jag är trött eller inte.. xD
Haha, aja, nu är de 2012 !

Kommentarer
Postat av: Fotograf Felicija

Har också tagit fyrverkeri bilder :D



Kolla ? :)



2012-01-02 @ 20:44:00
URL: http://photobyfelicija.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author