Allvarlig - ni är patetiska.

Okej, kommer kanske få några kommentarer om detta, jag vet inte men det är MIN åsikt och ni får även ha eran.
Nu riktar jag mig mot fans, speciellt Tokio Hotel fans.
Vissa av er är så jävla patetiska så de är knappt sant!
Bara för att Tom har knullat runt med massa tjejer ser ni honom som värsta sexkungen eller sexleksaken. Bill som varit singel i typ 7 år eller vad det är, som väntar på den rätta tjejen osv han ser ni som världens underbaraste person, världens vackraste osvosv. HALLÅ?!
Typ på Bill & Toms nya app "BTK" så frågade Tom om fansen ville se en bild på han och killarna från när dom var i Mexico, jag läste igenom kommentarerna och jag ångrar nästan att jag gjorde det!
Läste bland annat : "Only if you're naked" "Are you naked? ;) " liksom, hallå?
Jag läser överallt på twitter, facebook, dayviews osv om Tom, han är den där sexiga typen som man kan sitta o dregla över som man hoppas på att få knulla med. Bill vill ni träffa, gå ut med honom och när han vet att du är den rätta, bli tillsammans med honom.
Men för helvete?! Tom är också en människa, inte någon jävla sexleksak! Han är (enligt mig) världens underbaraste, vackraste, sötaste osv person! Jag är inte ute efter hur han ser ut eller hans kuk. Jag är inte ute efter att få ligga med honom. Jag vill kalla honom min! Jag älskar Tom mest av allt på denna jord, han är den vackraste människan jag någonsin har sett!
Jag vet att det finns andra som vill ha honom som sin, men samtidigt går runt och skryter om hur sexig han är osvosv.
Tom är ingen sexleksak, han knullar inte runt tjejer längre, HAN HAR FLICKVÄN! Han tror på äkta kärlek över en natt, han är sån, jag accepterar det och det får andra också göra. Han ligger väl för helvete inte runt med massa tjejer för att ha kul?
Nu har han Ria, jag är glad för hans skull.
Sluta kolla på Tom som en sexleksak och Bill som världens vackraste person. Tom är också en vacker person. Snälla blir så jävla trött på er allihopa.
DETTA ÄR INTE RIKTAT MOT ALLA FANS.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag håller med dig!

fast han har ju inte sagt att han är tsm med någon än ;) bara hoppas att han gör det snart :))

2012-01-23 @ 19:08:24
URL: http://veronicawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author