Bättre uppdatering - fler läsare?

Det finns ju flera storbloggare som uppdaterar dåligt men ändå har dom många läsare?
Haha, men jag tror att om man uppdaterar mer så får man flera läsare, eller vad tror ni? :)
Sen finns det ju dom som blir kända genom att provocera, inte okej. Jag skulle aldrig göra det bara för att få en stor blogg, liksom, hur lågt får man sjunka?
Men ja, ska börja uppdatera mer eftersom jag just nu inte kan hålla mig från blogg.se , hehe..
Ska även avinstallera det i mobilen och installera igen för att kunna blogga från mobilen, jag hoppas jag ska kunna det eftersom det inte funkar nu.. Men vi får se annars om jag inte har tid att blogga eller som nu när jag inte har internet, pengar elr ngt på mobilen så får jag sätta tidsinställda inlägg. ;)
Kommer att komma tidsinställt på onsdag och torsdag, sen ska jag uppdatera själv. :)
Men ja, tror ni att min blogg blir större om jag uppdaterar mer?
Och en sista fråga.. tycker ni att min blogg är bra? :)
Btw så ska jag ta nya bilder när jag kommer hem till mamma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author