Bilder + dagens sminkning!

Hejsan!
Idag när jag kom hem från Jojo så var mormor här. :)
Dom hade bakat äpplepaj, haha men jag äter inte det så jag fotade och sedan gick jag <.<
Sen kom Madde och efter henne Paulina så vi tog också lite bilder. Lägger upp dom senare eller imorgon. :)
Men nu får ni se bilder på dagens sminkning och de andra bilderna jag tog innan. :)
Bara vanlig mascara och lite eyeliner :) Eyeliner från isadora tror jag de var, fick den av mormor eftersom hon inte använder den sorten. ;)
Och mascaran är någon maybelline tror jag o.o Btw så syns inte eyelinern så mycket eftersom jag tog bilderna flera timmar efter att jag hade sminkat mig. ;)
Haha Niclas kompis Liam där ;)
Haha, vår trappa ser ut att va skitbrant o.o
Ibland känner jag mig sjukt normal... :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author