HAHA, var bara tvungen... xD

Haha, jag är bara tvungen! xD (skriver från mobilen nu)
Har förr kommenterat om elaka, anonyma kommentarer jag fått. Jag ska sluta med det, dom kommentarerna får man hela tiden och det är ju inte mitt fel att folk inte vågar stå för vad dom tycker. :)
Men igår fick jag en kommentar "Du liknar en tant." HAHAHAH shit vad jag skrattade! XD
Mest för att när jag var 9 så frågade en som var 4 mig hur gammal jag var, jag sa såklart 9 då sa hon "Men då är du en gammal tant ju :o" HAHA så roligt!
Haha jag var bara tvungen att skriva detta, tyckte kommentaren var så rolig.. Dessutom var det ju någon som inte vågar stå för vad h*n tycker så bryr mig inte. ;)

Kommentarer
Postat av: nattis

Fin blogg :)

2012-01-25 @ 13:43:59
URL: http://nattisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author